Poyrazinannesi67 bence de verme meyve falan ver. Yoğurt ver. Ve bence sütü hiç verme doktor ve hemşire tavsiyesi Şişkinlik, kabızlık, kansizlik yapabiliyomus. Komşunun kızı iştahsız ve kansizdi sütü bıraktı çok iyi topladı. Süt yerine ev yapımı kefir ver canım bence. Bu arada doktor sütü bana bile yasakladı. Bilindiğini aksine bence süt yogur peynir kefir kadar faydalı degil