NunuDudu şuan 23 aylık yaklaşık 4 aydır hu sorunumuz var prematüre doğdu ek gıdaya erken başladı beni emmedi mamayı da çok kullanmadı
Eski düzeni
Kahvaltı yumurta salatalık ceviz bal peynir zeytin
Ara öğün komposto ve kek
Sonra süt ve uyku 1ile 3 arası
Öğlen yemeği çorba yoğurt varsa sütlü tatlı ya da puding tarzı
Ara öğün meyve
Akşam yemeği çorba, pilav ve ya makarna, sulu yemek (et, tavuk,sebze hepsinden oldukça örneğin ıspanak, tavuk sote, sulu köfte, kabak yemeği, patates yemeği, semiz yemeği,pirasa)
Bunların hepsini yerdi ama 4 aydır akşam yemeğinde sadece çorbasını içiyor ne sulu yemek ne karbonhidrat yemiyor
İlk çocuğum psikolojik olarak biraz zor dönemlerden geçtim geçiyorum o yemedikce biseyi eksik kalcak hastalancak ben sebep olcam ben yediremiyorum bakamıyorum diye kafayı yedim iki gündür biri yardım etsin nolur