Kayram64 minigim24_ evet hemen etkisini gösteriyor önce bi gök gürültüsü şeklinde bir guruldama sonrası wc 😬😂 tabi bu durum şurubu içip midene inince gerçekleşmiyor o kadar hızlı değil bir kaç saate etkisini gösterir 😬
minigim24_ Kayram64 Tabi ki bir kaç saati bulabilir etkisini göstermesi😁 araştırdım bazı kişiler etkisi yok vs diyorlar ama bir de buraya bir sormak istedim çoğu kişi etkisini görmüş sanırım.
Melekkizimmzeynep minigim24_ doktor doğumdan sonra vermişti cnm kabızlık için emzirirken kullansam sorun olur mu demistim hiç bir sıkıntı olmaz kullan demişti
Uzaymekiii minigim24_ hiçbi yan etkisi yok emziren anneler hatta bebekler bile kullanabiliyo. Bende işe yaramamıştı osmolak vermişlerdi umarım sizde işe yarar☺️
Syldz minigim24_ banada verdiler sabah akşam öğlen akşam içtimde faydası oldu ama 12 -12 içmeyi düşünüyorum
Syldz minigim24_ sabah öğle akşam olunca biraz fazla geliyor zaten benim bağırsaklarım çalışyor kabız değilim ondan canım ☺️
Cihangir20 minigim24_ duphalac şurubu oğluma vermişti doktor bebekler de içebiliyor o yüzden sorun olacağını pek düşünmüyorum 4 aylıkken vermişti
Mercan31 Duphalac surubu bebeklerede yaziyorlar canim hem oglumda hem kizimda cok kullandim oralac duphalac ikisinide kullandim o yuzden bisey olacagini sanmiyorum doktorun tavsiye ettiyse ic sifa olsun insallah 🥰