Kızlar yesemde yemesemde kilo alıyorum. Hatta bir buçuk aydir öncekinden daha az yiyorum. Çalıştığım için 15 dakika iş yerine yürüyorum. Bide geri dönüşü var. Dükkanda da kızımın peşinde koşuyorum hareket halindeyim yani. Bos vakitlerimde egzersiz yapiyorum. Ama durmadan kilo alıyorum. Onceden çok yerdim, abur cubur tuketirdim. Pasta börek falan yapardım her gün. Simdi bunların hiçbirini yemiyorum, yemeği azalttım, bol şu içiyorum. Ona rağmen sanki balon gibi sisiyorum. Boyle bir durum yaşayan var mı