Elifsrslmz Oğlum için doğduğunda beri pedia d kullanıyorum hiç bir problem yaşamadım hamileykende onu kullanmıştım Gaz probleminin vitaminle alakası olduğunu düşünmüyorum ayaklarımı üşütürsem metcimek çorbası içersem oğluma gaz yapıyor
VERA19 Leylla54 Ben sağlık ocağından damla almadım hiçbir zaman ama alanlara verilen damlanın adı Vegaforon diye hatırlıyorum🤔
bahar95 eymeninannesi13 bilmiyorum eşim getirmişti biraz pahalı diye biliyorum ama biz doğumdan itibaren kullanıyoruz şuan 4 buçuk aylık halya var içinde