ikibabybirmom biz daha iki günlükken pişik olduk bez olarak bizde sleepy kullanıyoruz on gün boyunca geçmedi pişiği çözümü bulduk ama 😊 mutlaka her altını açtığımda çok az duş jeliyle ve ılık suyla poposunu yıkadım sonra bepanten pişik kremini sürüp bezledim hamd olsun üç gün olmadan geçti pişiği artık hiç olmadı
Islak mendil her ne kadar doğal içerikli yeni doğana uygun olsa da mutlaka ıslak mendilleri kullanmadan önce bol suyla yıkayıp sıktım daha sonra kullandım bebegimi temizlerken ve evde olduğum süreçte altını temizlemeden önce bi kabin içine ılık su koyup islak mendilide içine koyuyorum bebegimin altını silip o suyun içinde tekrar islatip sıkıp ıslak mendili tekrar tekrar siliyorum altını yıkanmış gibi oluyor böylece hiç pişmiyor şükür