ikibabybirmom slepy bizde sürekli pişik yapıyordu ben değiştirdim, ve ayrıca anne sütü alıyor ve günde 3-4 kez kaka yapıyorsa kakadaki veya çişteki asit yakıyor olabilir çünkü bir ara benim kızımın poposu da sürekli kızarıyordu hem bezi değiştirdim hemde çok sık kaka yapmamaya başlayınca kızarıklık geçti, suan goon bebek bezini kullanıyorum kızım 4 ayını geçti memnunum çok yumuşak bir bez ve lastik izi bırakmıyor slepy gibi 🙋🏻♀️