Mom084 Deletedmom4440 saolsin valla bende kadın i aradım valla çok kötü hastanedeki durum diyor saniyede 1 çocuk geliyormuş Allah’ım koru sudan kaynaklı olabilir mi sizinde acaba diye düşündüm
Mrsxscape Deletedmom4440 1.5 yaşında ama calpolden baska hic bir sey iciremem. Antibiyotikleride yemeklerine karistirarak mecbur kullandim. Zaten cok sık bogaz sorunu yasiyorduk cok sukur 3 aydır yasamiyoruz dedim Şimdi gene basladi. Bagisiklik guclendirici veriyorum ilaveten bakalim. Sizinki ne kadarlik
Nik_mik_yok Bizimde dün burnu akmaya başladı , bu gece de ateşlendi . Ama şurup verince düştü, bidaha çıkmadı . Bugünde sümüklü böcek gibi dolaşıyor evde. Dişten diye düşündüm ama inşallah salgın değildir. Benimde boğazların acımaya başladı sabah
Uzgunanne222 Deletedmom4440 bizimde öksürük ve hiriltimiz var geçmiyor bi turlu kaynanamlara geldik yarına randevulu mu gitsem akşam acile mi bilmiyorum. Ateş yok ama huzursuzuz
Hestia Eskişehirdeyiz bir hafta önce ilk defa hasta oldu kızım hemde sebepsiz ateş ve ishal vardı . Yani hasta olmasına sebep farklı bir durum yoktu doktor belki hava değişimi etkilemiş olabilir belkide hafif üşütmüştür bu aralar çok sık oluyor bu yaş grubunda dedi . İki gece üst-üste acillik olduk malesef hepimize geçmiş olsun ⚘
Uzgunanne222 Deletedmom4440 doktor arıyorum manisa da iyi bir doktor bulmaya çalışıyorum bide poposu kıpkırmızı oldu puturlu puturlu neden acaba
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Deletedmom4440 Evet salgın var. Ama ismini bilmiyorum. Çocuklardan ailelerede geçiyormuş dikkat edin.