Oğlumda da üç gün önce aniden başladı ateş diş çıkardığında Bile hiç ateşi olmadı doktora gittik 6. Hastalık olabilir dedi döküntü yapar korkmayın dedi ama döküntü de olmadı hala ateşi devam ediyor iştahı yok mama da yemiyor şurupla bile çok zor iniyor ateşi yarın tekrar gidicem doktora mahvoldu bebeğim kaç gündür geçsin artık bu hastalık hepimize şifa versin Allah