78bb Veriyorum. O dönemler bitti çok şükür. Ama şimdi hatırladıkça gerçekten çok zordu. Tek uyku sıkıntımız var gündüz iki uyku yapıyoruz. Uc uyku veya şekerleme asla yapmıyor. Akşam uykusuna erken geçiyoruz bende zorlamiyorum çok ağlıyor uyutmaya çalıştığım zaman çünkü. 😌