Ishakpasa gündüz sürekli kucak istiyor. Ben uykusu gelmeden yatırmıyorum sürekli oynuyorum gezdiriyorum evde bebek arabasıyla turluyoruz. Ağlıyor uykusu gelince o zaman yatırıyorum. Bir de diş huzursuzluğu var emzik almayan çocuk bu yüzden emzik istiyordu benim de işime geldi açıkçası Avent emzik verdim ağzına uyurken çok işe yarıyor benim için iyi oldu 😊 gece uykusuna meyil vermeye çalışıyorum. Mesela dediğim gibi gündüz az uyutuyorum kendi uyumak isterse yorulup , öyle uyuyor. Gece de iyi uyuyor şimdilik. Ben kucağımda yatırıyorum zaten ayrı yatmaya gönlüm razı gelmiyor sarılıp yatıyorum bebeğime. 🙈🙈 benim sütüm az o yüzden akşam yatmadan 90 cc bir mama veriyorum. Gece bir kere emziriyorum sabah a karşı da 90 cc bir mama veriyorum. Kendisi acıkınca mıkırdanıyor uyanıyorum gece 😊😊 bu şekilde bizim de 🥰