Alyask aslında uykusu gelir erken kalkıyormuş, öğlen 12 1 civarı uyuyabilir. Benim kızım da 8 9 gibi kalkıyor en geç 1buçukta uyutuyorum.
Uyku damlasını hiç kullanmadım, bazı doktorlar önermiyor. Bir de sadece uykuya geçişi kolaylaştırıyor diye okudum yorumlarda. Onun yerine Papatya çayı versen içer mi?