Alyask ya bundan öncede haftada 3 gün gündüz uyuyorsa anne acıktım anne sıkıldım anne sana bişey anlatcam dıye konusarak uyumamayı sağlıyordu o zamandan alışkın biraz sanırım ama 4 den sonra sı cok yoruyor benim bitanede kızım var 1.5 yaşında oyun oynarlarsa bişey yok ama kardeşi diş çıkardıgı için bazen ısırabılıyor uyumadıgı için ona bıle aglıyor ısırdı dıye 🤣