gs271019 Kızımın 3. Ayına kadar kullandık, çokk memnun kaldık. Doktor tavsiyesiyle bir kerede 8 damla. Yanlış hatırlamıyorsam günde 3 ya da 4 kez verilebiliyordu. Bence yine de bir doktorunuza sorun. Bununla birlikte doğum sonrası hastane çıkışından 3. Ayına kadar Bio gaia probiyotik de kullanıyorduk.