Betim B3238 dün öğlen biontec aşısı oldum oğlum 10 aylık ve emzirme konusunda beklemeye ya da sütü sağıp dökmeye gerek yok kadın doğum doktoru ve iki farklı çocuk doktorundan görüş aldım. ☺️Yan etki olarak da kolum ağrıyor biraz
1m_2m B3238 dün oldum 13 aylk kizim var doktor 2 veya 3 saat ara ver emzirmeye dedi ben 4 saat ara verdim.bi sıkntı yaşamadm.
Meryycan C.tesi olucam bebeğimin doktoru olma mi önerdi üstelik bebeğe süt ile antikor geçtiğini söyledi baya araştırmış bilgi edinmiş doktorum paylaştı hepsini bizimle içimizi rahatlattı olucam bende
kitapkurdubebeninanasi B3238 biontech oldum geçen hafta hemen emzirdim bende hafif bi kol ağrısı dışında hiçbir sey olmadi canım