masal_momm B3238 hanımlar aynı posttan 1395858493 tane var aslında biraz incelesiniz bulacaksınız bence…
Sln20 B3238 Biontech oldum 2 gün önce akşam yaptırdım eve gelip emzirdim. Bugün kol ağrım da kalmadı.
Ruyaalya B3238 geçen pazar günü oldum emzirmeye devam ettim canım şükür azıcık kol ağrısı dışında bir sorun yaşamadım.
Rosee0999 4 gün önce biontec oldum hemen de emzirdim bebeğimi kol agrısı dışında bi yan etkisi olmadı
B3238 masal_momm inceledim bulamadım birinde 300 cevap vardı benim aradığım cevap yoktu maalesef o yüzden post açmak istedim
Ruyaalya Seker04 rica ederim 🥰🥰 sadece aşıdan 5 saat sonra azıcık kol ağrısı oldu önerdikleri tek ilaç parol oluyor.evinizde parol bulundurmaniz kafi.
bozobeydrk B3238 bende oldum sıkıntı olmadı ama bu kişiden kişiye ya da bebekten bebeğe değişecek bir durum bence. Ya da ilk doz ikinci doz da farklı olabilir. Biraz kişisel bir karar olduğunu düşünüyorum. Ben virüsten daha çok korktuğum için oldun açıkcası.