Deletedmom4444 inşallah zarar vermez ileri zamanda yavrularımız korur Rabbim. İşte dediğm gibi ben her ihtimale karşı götürdüm dediğim gibi kusma bayılma bir sıkıntı yoktu gayet normaldi önce gözlemde bekletip sonra durumuna göre isteselerdi keşke. İnşallah zararı olmaz lösemiye bile sebep oluyormuş kansere tümöre valla okuduğumda beri içim içimi yiyo.çapa aciline gittik doktor muayene etti ben ağlıyorum birşey yok değilmi hocam diyorum beni tersledi ben müneccin miyim diyor insanları tersliyolar birşey söyleme hakkı vermiyolar ben zaten korkudan elim ayağım titriyordu o an doğrusu odur demekki dedim Allah herzaman vicdan lı merhametli insanlara denk düşürdün ama yaşanması gerekiyormuş yaşandı ne diyelim Allah’a emanetler