Bize bir doktorumuz böyle bir durumda kafasında çatlak bile olsa yapacak bir şeyimiz olmuyor eve gönderiyoruz sadece sıkı takip ve dikkat etmelerini istiyoruz demişti. Ben çektirmemeyi tercih ederim. En ufak bir durum olsa zaten onlar bize işaret veriyorlar. Bebeğinizi sıkı takip etmek benim tercihim olurdu.