SedaMurcak Ben 9 aya kadar falan kullandım sonra yürümeye başladı zaten bıraktım. Ama benim için inanılmaz güzeldi her yerde her zaman kullandım diyebilirim. 1,5 yaşındaki bebeğe kanguru kullanmazsınız😆 yürüyecek ağırlaşacak kocaman olacak istesenizde alamazsınız, bebek girmez onun içine zaten. Şu sıralar kullanabilirsiniz rahatlık olur.