Güzel Anneler kızım 3 ay 12 günlük. Havalar güzel olduğu için hep baston bebek arabasını kullanıyoruz. Arabasında uyumayı çok seviyor sanırım çoğu bebek böyle. AMAAAAA uykudan uyandıktan sonra müsait yerlerdeyada emzirme önlüğüyle emzirip arabasına geri koyduktan sonra durmuyor. Kucakta omzuma kafasını koyup uyumak istiyor. Yanlız başıma dışarı çıktığımda hep bebeğimi tutup hep arabayı sürmek çok zorluyor. Henüz kanguru almadım. Çünkü bu kucakta uyuma isteği istisna oluyor herzaman bu şekilde olmuyor. Yani kafamda deli sorular kanguru almalımıyım gerek var mı sizce? Bide şey diye düşündüm seneye tatile gidersek kolaylık mı olur zor mu? Çünkü 1,5 yaşına girmiş olacak. (Bu sene memlekete gidicez babannemizin yanına o yüzden çok alalım diye tutturmadım) siz ne yapardınız?