Elvin12 irva olmadı yarın öyle yaparım zaten bize perşembe gelin dendi eşime söylüyorum yalan söylüyorsun diyor
semaahmet Elvin12 ozman ara cnm sağlık ocağına işinin oldugunun yarın gelebilirmiyim diye sor bakalım ne diyecek
Elvin12 Bal-Kaymak yoo hastaneye gitmiyorum ki sadece sağlık ocağı çünkü doktor hiç bize demedi ay da bir gelin diye
Bal-Kaymak Elvin12 olur mu öyle şey ilk 6 ay her ay doktor muaneye etmeli. 6 aydan sonra 9. Ve 12.ayda çağırdı doktor bizi. Kulaklarına gözlerine bakıyor ciğerlerini dinliyor. Boyunu, kilosunu ,baş çevresini ölçüyor. Takibini yapıyor.
emirinannesi17 Elvin12 mutlaka gitmen gerekiyor canim verem asisi çünkü ebe bana mutlaka gelmen gerekiyor dedi 20 kişilik oluyomus sabah aciliyomus
Ipegim Elvin12 canım paran varsa taksi tut git bebek araban varsa koy içine git aşı bu ihmal edilir mi?
Elvin12 Bal-Kaymak çağırmadı yaa o zaman ben gidim mi yoksa sağlık ocağına devam mı? Aşımızı yaptık babası geldi gittik
Gzmkr Verem aşısı belli günlerde açılıyor, bizim sağlık ocağı özellikle salı gelin dedi, yarın gitseniz de muhtemelen yapmazlar.
Elvin12 emirinannesi17 babası geldi aşımızı yaptık çok huysuz yaa uyumuyor normal mi bacağımdan inince ağlıyor
Bal-Kaymak Elvin12 yok siz gidin mutlaka. 6.ayda dahil olarak her ay gitmeye özen gösterin. 2.ayda kalça ultrasonu da çekilecek
Gzmkr Elvin12 bizimki 3 gündür öyle, uyumak yok, huysuzluk, ağlama krizleri VS delirecektim. Doktora gittik fitil verdi çok rahatladı, saatlerce uyudu. Sizin de aklınızda bulunsun
hllglck Elvin12 bizim sağlık ocağımız 2 ay aşısında sadece çarşamba günleri yapıyoruz o gün gel demişti. Sizinkininde bi günü olabilir sormanızda fayda var. Aile içine de karışmış gibi olmayayım ama bebeğinizin sağlığını düşünün kendi kavganızdan dolayı çocuğunuzun hiçbirşeyini aksatmayın. Bunun çaresi olabilir ama Allah korusun ilerde önemli sağlık sorunlarında böyle kavgalaeınız sebep olmasın