Elvin12 Kendiniz götürün imkanınız varsa, 2. Ayda verem aşısı var sağlık ocağı o güne verdiyse aşıları o gün açacaklar toplu geliyor gitmiyorsanızda arayın haber verin ne saçma şey kavga edip çocuğu aşıya götürmemek o çocuğun suçu ne şaka gibi eşiniz