Mduygum bebek doğduğunda üzerinde Verniks tabakasıyla doğar ve bu onun bağışıklığını destekler onu dış dünyaya ilk geldiğinde koruyan bir kremsi tabakadır. Bir süre onunla kalması in yıkamadım hanfendi sonrasında 10 gün sonra yani isilik olmaması açısından yıkamak istedim zaten Verniks tabaka gün geçtikçe vücudunda azaldı bebek tertemiz geliyor aslında dünyaya ona saygı duyduğum için ilk günlerde yıkamadım