Serraesra Bebeğim 3. Ayı yeni doldurdu sütüm ciddi anlamda azaldı acaba geri gelir mi bilgisi olan varmı arkadaşlar…
Hmin Serraesra benimkide 3 aylık ve 5 gündür cok az yumuşacık oldu göğüslerim ne yapacagimi bilmiyorum yaa mama da yemiyor
Helenikom Serraesra öncelikle stres yapmayın geri gelir tabiki de bol bol emzirin emzirdiğiniz memeyi sağın tekrar kış içeceği ama İstanbulda iseniz Vefaya gidip boza alın inanılmaz arttırıo bol su için
Woody Serraesra diğeri hap Düzenli kullandınız mı? Bir de 1 bardak suya 1,5 kaşık dut kurusu. 6 7 dk kaynatıp için En çok vu fayda etmişti bana
nevruz0506 Helenikom boza süt yapıyor mu bende 12 günlük anneyim 🥰şimdi içsem omur mu acaba bozmayı lütfen yardımcı olun 🙏🙏
Serraesra Woody çok sağolun bana gelmez geri sütün diyolar nerdeyse bitti ister istemez üzülüyorum çok sütüm vardı bi anda oldu
nursocum Serraesra göğsünüz terbiye olmuştur büyük ihtimalle bu kötü bişey yada sütünüzün az olduğu anlamına gelmez
Hmin Serraesra aynen benimkide oyleydi bi memede bile doyardi kizim bi kerede azaldi yaa neden oldu anlamadim
En_guzel_yanim nursocum bebek emmiyo ki gelsin. 😒 Benim oğlum da 6 buçuk aylık. Bıraktı bırakacak gibi sütüm az da olsa ama memeye gelince ağzına bile almıyor ağlıyor. Emse bi gelecek süt ama emmiyor Bazen emiyor bazen emmiyor kafasına göre. 🤷🏻♀️
Helenikom Serraesra emzirmekten vazgeçmeyin biberon vermeyin meme reddi yapar eds ile memeniz de mama veriyorsanız onla verin hem emer sütünüz ile birlikte mama alır
Mec Serraesra merhaba, iki bardak suda 2 3 tane inciri kaynat 2 3 saat demlendikten sonra taneleriyle beraber suyunu iç sabah akşam canım çok güzel süt yapar
nursocum Serraesra yani eski şişkinlik yok artık süt üretmeye devam ediyor. Bende öyle düşünmüştüm fos olmuş gibiydi. Annem dedi böyle daha iyi şişkinken çok ağırıyordu. Sen siyah kısmı komple bebeğin ağzına aldığından emin ol bol bol emzir
En_guzel_yanim nursocum uyku sersemine veriyorum 2 emip bırakıyor. Emsin istiyorum en azından 1 yaşına kadar.