Karakiz1 ayy ya bnde düşünüyorum biraz daha ilerleyezen zamanlarda tabi bnde beklim burda 😃 Allah’ım inşallah isteyen herkese hayırlı hayirli sağlıklı bir sekilde verir alalhim kalbimize göre versin inşallah canım benim ya bnm göre aşıyı öneriyor gelebikte de üç ay sonra öneriyor öyle demişti .