2prenses1anne benim bebeğim de iki aylık, aşı olmak istiyorum ama bazıları 6 aydan önce olmayın diyor, kimisi 3 ayı bekleyin diyor, kimisi sorun yok istediğiniz zaman olun vakit kaybetmeyin diyor.
Açıkçası ben de bir an önce olmak istiyorum, iki çocuğumla hasta olsam perişan olurum