Otizm nerden çıktı yaa ben neler düşündüm neler araştırdım boyunla ilgili int.okadar korkutucu şeyler yazıyor ki kendimi kaybettim kızım öylemi böylemi diye her akşam işten geldiğinde eşim bile sen gene int.ne okudum demeye başladı o kadar psikolojim bozuldu dr.sordum artık int.boyle yaziyo fln diye dr.bana dediği int.inanmayin orda sonuç yazar en kötüsü o aşamaya gelebilmesi için bebek sürekli geriler her konuda lütfen bunu yapmayın dedi biraz rahatlattı ins.sizde biraz rahatlarsıniz