Benim bebeğimde 5.5 aylık 4.5 aylık götürdüm kont. Rutin gittiğim dr.acaba basınımi tutamiyor dedim hyr tutuyor dedi sağa egiyor sürekli boyun usg çektirdik tortikolis dedi kasda milim fark birde biraz alışkanlıkmis benim evde fizik tedavi yapmam gerekiyomus kafayı yemek üzereyim yapiyodum ama artık izin vermiyo bende çok üzülüyorum gövdesini egiyo sanki ortopediye randevu aldım benim böyle bişey başıma geldi ömür iligine bı baksınlar