prensler_-_ sana negatiflik vermek istemem ama böyle yapa yapa 1 yaşına getirdim değişen hala pek birşey yok bütün gün kucağımda , odadan çıkınca bas bas bağırıyor mama sandalyesine vs oturmak istemiyor yemeği kucağımda yapıyorum oyuncak ben yanında oturursam ilgileniyor vs. Kısacası çocuğun karakteri buysa değişmiyor her gören bana acıyan gözlerle bakıyor allah bize sabır ve kolaylıklar versin ben artık bitmiş durumdayım alıştırdım ve kabullendim sadece cünkü değişmiyor