Merhaba güzel anneler ..
Bebeğin 3 ay 20 günluk ve hiç durmuyor surekli kucak istiyor oturursam ağlıyor hep ayakta dolasmak istiyor TV izlemek istiyor …. Ve TV nin dibine götürene kadar ağlıyor ciyak ciyak Tv ile kafası arasında 1 karış kalana kadar ağlıyor yere indiriyorum durmuyor ağlıyor sürekli biraz konuşmaya çalışıyor um ağlıyor …… Sadece emzirirken konuşup gülümsüyor onun haricinde hep TV dibinde olayım istiyor yada onu gezdirmemi yemek bile yapamıyorum yiyemiyorum oyun halısına koyuyorum oynamıyor al beni diyor ne yapacağım sürekli salya akıtıyor ağzına bir şeyler koyuyor neden böyle yapı yor lütfen yardım edin çok yoruldum evim batmış durumda