aybukemom şöyle ki oğlumu biz ilk otizm şüphesiyle pedogog a götürdük bize öyle olmadığını ama sosyallesmedigini yaşıtlariyla zaman geçirmesi gerektiğini söyledi aynen şu cümleyi kullandı en kotu kurum bile evde surekli benimle vakit geçirmesinden daha faydalı olur. Yoksa kreş kesinlikle yeterli değil