Tospagam bence gonderin bu okul ve ailenin birlikte asabilecegi bir durum pedagoga da gidiyormussunuz 3 yil krese gtti oglum biz de cesitli cocuklarla karsilastik yeri geldi oglumda da oldu ufak tefek ama bu cocugu kresten almaya kadar gtmemeli once baska cozumler denenmeli
Oglumda 3 yasinda hic konusmuyordu cocuk psikiyatrinin dedigi sabah acilista birakicaksin aksam çıkışta alicaksin dedigi gbi yaptim inanilmaz faydasi oldu.her gec konusan cocuk yasitlarini ayni oranda yakalamiyor o yuzden akranlarla beraberlik cok onemli
Sabah uyandigi saate gore goturuyorum demissiniz okulumuzda ki pedagog vucut biyolojik saatinin okula alismasi icin her gun ayni saatte gelmeli demisti ben de sizin gbi uyandiginda goturucektim ama her gun ayni saat faydali gozlemledik