Gulcinbatuhan Bende bugun kimseye sormadan bir anda denk geldi oldum ama 14 aylik oglumvar insallah birsey olmaz sonradan da korktum😔
Gulcinbatuhan Ebru2ozturk inşallah canim ya buraya yazdiktan sonra oglumun doktoruna sordum aşı da olabilirsiniz emziredebilirsiniz dedi
Nalasel Ebru2ozturk bende dün akşam aşımı oldum dr um sakınca görmediği için emzirdim gece boyuda emdi hiçbir yan etkisi olmadı bebişime sadece benim kolumda hafif ağrı var
semaahmet Ebru2ozturk ben oldum bugün Alman asisi hemde ama oğlum emmeyi bıraktı sağlık ocağındaki doktorum onermiyoruz dedi öyle durumda bı kadın paylaşmıştı sütünün rengi yeşil olmuştu sende bı bak kuzum değişiklik varmi
BenMathilda Aşı karşıtlığı iceren yorumlar ve o yorumlara gelen cevaplar silindi. Devletimizin yönergesini tekrardan hatırlatalım.
Adaduygu Ebru2ozturk 3 saat once asi oldum bebegim 2 aylik 2 saat sonrada emzirdjm allaha sukur kol agrim dışında suan icin biseyimiz yok insallah hepimize sifa olur bi sikintiyla karsilasmayiz