elfozyil Ebru2ozturk bende bugün oldum bebeğimi de olduğum andan beri emziriyorum. Herhangi bir yan etkim olmadı hafif kolumda ağrı var sadece.
Sln20 Ebru2ozturk Ben dün oldum, kızımın doktoruna da kendi doktoruma da sordum biontech ol ve kesinlikle ol dediler. Kol ağrım dışında her şey normal.
Meryycan Cocuk doktorumuz asi olma mi hatta bebege sutle antikorun geçtiğini söyledi aldim randevumu olucam
Ebru2ozturk Karakayasveet05 ben ve yazan arkadaşlar emzirmis bir sıkıntı olmadı daha yinede siz bilirsiniz
Berenecos Bende dün oldum emzirmemde bir sakınca olmadığımı söylediler hatta insallah bebeğinize de geçer dedi hemşire hafif bir kol agrisi oldu o kadar başka sıkıntımız yok çok şükür