Yenianne29 bizimde vardı 1 ay çift bez şeklinde gittik ve 3 ay kontrolünde çok şükür bir sıkıntı kalmamıştı ama yinede yürüyene kdr içinde hep bir kaldı acaba yurmesinde bir sıkıntı olurmu diye ama çok şükür hiç bir sıkıntı yok Rabbim inşallah sizede sıfa veirr banda gerek kalmadan zor süreçler