Kızım 1ay 25 günlük 2 kez kalça ultrasonu çektirdik maalesef geriden geliyor gelişimi 3.ayın sonuna kadar gelişimi tamamlanmazsa koldan bacaklara bant takacaklarını söylediler. Bu durumu yaşayan varmı bebeğime baktıkça içim gidiyor ya gelişmezse mınnacık o bantlarla nasıl rahat edecek diye darlanıyorum:(