Bebek-annesi gg00 aslında alerji olması için mukuslu ve kanlı kaka tek sebep olmaz gaz veya kusma var mı diyede bakıyor doktorlar yada kaka testi yapıyorlar.
gg00 Bebek-annesi kaka testi yaptı doktorumuz o gün izinliydi başka bi doktora gittim bol lökosit mökosit diyo bana mökosit ne dedim doktorlar çeşit çeşit 😂 neyse artık ben diyete devam edeyim
Rafadantayfa Şikayetler kesilene kadar devam edilmeli. Ben Bi 10ay yemedim maalesef. Yediğinizde tekrar başa sararsınız. Bikaç ay aralıklarla denemeniz gerekli alerji maalesef hemen biten bişi değil. 9 yaşında hala devam eden çocuklar görüyorum. Allah korusun.
gg00 Rafadantayfa doğru diyosunuz ben doktor on dediği için ve pek bilgim yok alerji konusunda o yüzden sorayım burda yazayım dedim de biraz daha beklemekte fayda var
Umaybebek Momteach sadece bol su içiyorum başka ekstra yaptığım hiçbir şey yok. Günde 4 lt içmeye özen gösteriyorum.