Regen bizde de weewell var tek beğenmediğim yanı açıkken elektrik gitti geldi bağlanamıyor kendi kendine ötüp duruyor anne ünitesinin şarjı da çabuk bitiyor diğer telsizleri bilmiyorum ama bunlar bana göre eksileri birde kameralı istemişti eşim ben gerek görmedim normal telsiz aldım kameralı da olabilirmiş bazen odaya girip hala uyuyor mu diye kontrol etme ihtiyacı duyuyorum birde reflü yatağını beşiğine koydum aşağı doğru kayıyor ağzı battaniyeyle kapanıyor