balcicegin_annesi Ahsen2019 avent hangisi canım varsa link veya tam modelini söyler misin bide kaça kalmıştın nerden?
Ahsen2019 KkadriyeE Philips avent scd501/00 dect bebek telsizi diye geçiyor canım 320 liraya almıştım 300 e düşmüş .
Zeynebinannesi Doga1111 kullanimi nasil acaba, telefondan mi izliyorsunuz.. araya girdim ama bende merak ettim
balcicegin_annesi Doga1111 BM3200 Dijital Bebek İzleme Cihazı https://www.e-bebek.com/vtech-bm3200-dijital-bebek-izleme-cihazi-p-vtc-bm3200 Şu ürünü mü kullanıyorsunuz acaba
balcicegin_annesi Elifceli vtech görüntülü kamera kullanıyordunuz sanırım siz ? Ebeveyn unitesinden bebeğin sesini duyabiliyor musunuz? Bende aldım ama sesi gidiyor bir kaç saniye sonrasında Doga1111 elffaltn
Ahsen2019 balcicegin_annesi https://www.hepsiburada.com/philips-avent-scd501-00-dect-bebek-telsizi-pm-aileavntscd5010 320 ye almıştım şimdi 300 e düşmüş
balcicegin_annesi Ahsen2019 peki nasıl kullanımı fişe takılıyor diye duydum bebeğin tarafındakini fişe takıyordunuz dmi? Ve herhangi sinyal kaybolmuyor dmi?
Ahsen2019 balcicegin_annesi evet bebeğin odasındaki sadece prize takılı kullanılıyor tek sıkıntı o. Ama ebeveynki hep pilli hem de prize takılıyor.
Elifceli Regen vtech kameralı telsiz kullanıyorum çok memnunum sadece kamera yerinde kırmızı ve sarı Işık’lar var onlar biraz rahatsız ediyo kızım uyanır uyanmaz deli gibi o Işıklara bakıyo