Sezinnur emzirmiyorsanız biontech olun benim eşim annem kaynanam hepsi biontech oldu. Eşimde hiçbir şey olmadı ama annem ve kaynanam de 2gün tüm vücudu ağrıdı sonra geçti ilk doz bu arada 2-dozu daha almadılar. Eşim aşı olurken kağıt imzalattırmışlar dün bende gördüm biontech olanlara imzalatıyorlar emziren anneler ve hamile olanlara önerilmiyor diye o yüzden sinovac oldum ben. Böyle seçenek sunulunca insanın kafası karışıyor tabiki