Deletedmom116 bence bunun kucakla bir ilgisi Yok cnm kadını suçlama benim kızım ilk 40 gün senin ki gibiydi kucağa alınmadı alan da olmadı ne oldu ise 40 gecesi oldu birden ağlamalar başladı çatlatacak düzeyde bir ağlama beni emmek istemiyor ne ayakta duruyor ne kucakta ne yapsak susmuyordu gece 11 de bir başlayıp sabah 6 ya 8 kadar her gece ama ger gece abartısız ağladığını bilirsin ben evimin koridorları konuşsa da anlatsa o holde bilmiyorum ama kaç bin adım attık kucağımda hoplaya zıplaya kaç kez acillik olduk hep karnı gaz doluydu çıkarttığımız halde böyle 3 aya kadar devam etti kızımın sancıları .. Uykuya eşimle hasret kalmıştık biz. Şimdi 4 aylık olduk daha yeni yeni düzene girmeye başladı bazen hala geceleri uyumak istemiyor ama çok şükür ağlamıyor o ağlamaları gazları bitti binlerce kez şükürler olsun. Çok zor zamanlar olacak ama sabret ve bol dua et bebeğine bol bol masaj yap gazı olduğu İçin öyledir