Benimde aynı şekildeydi, göğüs ucum yoktu bebeğim tutup ememiyordu tutamadığı için,uğraşıp ağlıyor geri çekiliyordu. Hiçbir şekilde emmedi. Sütümü sağdım,eds yöntemiyle içirdim emmesi kuvvetlensin diye. Hep deniyordum ama emzirmeyi. Çok yorulmuştum süt sağıp sondayla,şırıngayla içirmeye çalışmaktan tek başıma yapamıyordum çünkü. Her boşluğumda süt sağmaya çalışıyordum. Hazırda süt olması lazımdı bebeğimin beslenmesi için. Bu şekilde 1 ayı geçti. Bir gün yine gündüz uykusuna uyudu ve uyandı. Yeniden denedim emzirmeyi her zaman olduğu gibi ve o gün ilk defa emdiğini,çektiğini hissettim hatta canım acıdı. Bebeğim ilk defa memeyi çekiyordu. 1 saat boyunca memede durdu arada çekti, bekledi yine çekti. Tabi yeterli miktarda olmamıştı ki yine şırıngayla verdiğimde hepsini bitirdi. Ama yine de ben her seferinde tuttum memede gerekirse saatlerce. Sonra alıştı bebeğim. Emmesi daha da kuvvetlendi. Şimdi 4 aylık oldu. Emiyor çok şükür. Seni çok iyi anlıyorum çok zor geçti o günlerim. Ama denemekten vazgeçme oluyor. Benimkinin tam anlamıyla tutabilmesi 40 günü buldu. Sabret çenesi biraz daha güçlenince, olacak. Bu süreçte sonda ve şırınga ile emmesini güçlendirmeni öneririm.