Merhaba kızlar, lütfen benim durumumda olanlar varsa bana yardım edin. Kızım 4 günlük, sezeryan doğum yaptım, hastenede hemen sormadan etmeden mama vermişler biberonla, tabi zaten sütüm de 2 gün sonra geldi, istesem de emziremicektim ama hiç değilse ilk günden memeye alıştırma yapmayı düşünüyordum ameliyatdan önce. Dün eve geldik, geldiğimizden beri fırsat buldukca meme vermeye çalışıyorum, ama asla tutmuyor, meme ucum yok, silikon uç kullanmaya çalışıyorum, onu da tutmuyor, memenin kendisini de tutmuyor, ilk gün çok az bi kaç damla emdi, ama dünden beri memeye yaklaştırdığım zaman çok ağlıyor, kendini geri itiyor. Göğüslerim çok dolu, canımı yakıyor, mecbur sağarak veriyorum, sağmak sütümü artırıyor, ama hepsini boşaltamıyorum, boşuna akıp gidiyor, artık göğüs uçlarım da yara olmaya başlıyor, ne yapacağımı bilmiyorum, lütfen bilgisi olan varsa benimle paylaşsın 😭😭