Bende bugün aşı olmak için gittim fakat ebe hanım emziriyorsan olma onunla ilgili bir açıklama yok eğer olursan da bebeğini 4 gün kadar emzirme dedi. Ee 4 gün emzirmezsem bebeğim emmeyi bırakacak o yüzden olamadım ben. Bu arada bebeğim 10 aylık. Hatta bana dedi bir araştırın falan die. Dedim ki nereye sorayım siz bilmiyorsanız kim bilecek