esgc Maviyesil121212 ben avent göğüs Kalkan’ı sayesinde bu sorunu çözdüm hem de sütüm ziyan olamamış oluyor
Maviyesil121212 esgc ya Kalkan işe yarıyor mu gerçekten? Yorumlarda hep sızdırıyor yazdığından fiyatı da çok uygun olmadığından alsam mı almasam mı bilemedim
Nefesim Maviyesil121212 merhaba kızım 5.5 aylık hala diğer göğüsten süt akıyor avent göğüs kalkanı kurtarıcınız olacaktır
Nebicimanne Maviyesil121212 benimde oyleydi gumus kapak ustune gogus pedi koyardim her emzirmede pedi degistirirdim yinede kiyafetime gecerdi ama 40 ciktigi gun duzeldi cok sukur hala sutum iyi geliyor ama bebek emdikce sizinti isi bitti✔
AryamH Maviyesil121212 ben bulamadim ozellikle gece kac kez ust degistiriyorum uykulu aktigini farketmiyorum. Aramiza kocaman havlu koyuyorum bebegm islanmasin diye. Ped ise yariyor gunduzleri onu da uzun sure kullanmiyorm yara yapiyor
Muhteriz Hanımlar bütçenize uygunsa mochi isimli pompayı alabilirsiniz bir memeden emzirirken diğerine vakumu sayesinde takıyorsunuz oraya akıyor internetten araştırın hem bu şekilde süt artıranlar olmuş ve biriken sütlerinizi de buzluya atarsınız
Fatihilal Maviyesil121212 benim de gönsüm sızar birini emerken diğeri ama ben gmsüm sızınca parmağım ile hemen içeriye doğru batırıyorum bıraz beklıyorum geçiyor akmıyor daha bir deneyin isterseniz bende ise yarıyor
Nesens Maviyesil121212 avent göğüs kalkanı kullanıyorum aynı sorundan muzdarip olduğum için evde hva alan kapaklar dışarıda kapalı kapaklarla devam edıyorum pedler göğüsümün hava almasını engellediği için ve işime gelmedıgı için kapakların hakkını vere vere kullanıyorum sızdırma olayı da şöyle; kapakta birikmiş sütü bekletirsen emilmeyen göğüste hareket ettıkce haliyle dökülüyor sızıyor ama ben dışarıdayken arabada wc de benek bakım odasında filan diğer kapağın içindeki sütü cam minik bi biberonum var nukun kolik bebekler için gaz yapmayan uçlu ona boşaltıyorum bebek arabasında ağlayınca dışarıda hemen ağızına 😻 avent kapaklar bence tek çaren yoksa o sütü pedle medle peçeteyle küstürürsün 😝 anne sütü çok kıymetli bırak memeler raht rahat sütü akıtsın bebeğin için onlar
Busss Maviyesil121212 aynı şeyi bende çok çektim. Gümüş kapak arkasına ped koyuyordum ama ped resmen kütük oluyordu günde kaç kere üst değiştirdiğimi hatırlamıyorum. Ama merak etmeyin şuan 2 ay 27 günlüğüz ve geçti göğüslerim terbiye oldu artık eskisi kadar sızıntı ve şişlik olmuyor. Direnin kızlar geçecek.
Mduygum Maviyesil121212 ben biriktirdim ama sagdiklarimi buzlukta sutumun az oldugu gunler veriyorum bende senin gibi cok fazla sut ureten bir anneyim cocuklarimizin kismeti bol masallah 😇
Mercimek2 Nazlicicegim merhaba 5 aylığz evde sorun olmuyrda dışarı çuçıjsfkn göpğs pedi kullanıorm her zamn değil ama bazen akma oluyr sanrmm uzun süre emzirmedğmde be sıkıntı basıyr bana o pedlrdn hiö kullanmk istemiyrm kıvrılyr falan zaten terliyn bir insanm sorum şu hiç kullanmasm göğsümdm akqrmı ki 3. Aydn sonra terviye olur demişsmz ya birde göğüs uçları süt gelecği zaman bazem dikleştr biraz emzirme sütyenyle belli olur mu ki acaba hatta normal sütyen mi kullansö artk
Nazlicicegim Mercimek2 Pedler maalesef ki yapışkanlı yerlerinden oynayıp sütyenden kayabiliyor dediğiniz gibi kıvrılıyor emzirme sütyenine ped takmazsanız süt geldiğinde dikleşip ıslanacak ve doğal olarak uçları belli olacak emzirme esnasında normal sütyen sizi zorlamayacaksa pedi normal sütyene takıp o şekilde kullanabilirsiniz.
Sedaaay Maviyesil121212 benim de o kadar çok olurduki anlatamam sana gece üstüm ıslanırdı uykuda emzirirken hala ıslanıo ama gece ıslanmıo artık 3ay 9günlüğüz terbiye olur dediler beklioz
Mercimek2 Nazlicicegim adlında okadr akack kadr sütm yok 3-4 saate birbdoluyo zaten bebeğm sürekli emiyo dolmuyrda yani takmasamda olur pedi normal sütuen kulkansm ped takmasam emzrme açısndn hijyenk llur mu
Nazlicicegim Mercimek2 hijyenik olur tabi ki az miktarda akması sizi rahatsız etmiyorsa kullanmayın ped
Sunayaz Maviyesil121212 eşim ebebekten göğüs Kalkanı almış.gögüsüm yara olduğu için göğüs pedi kullanamıyordum acıdan , eşim bunu almış bi gögüsümü emzirirken diğer göğüsümden süt akıyor ,aldığım göğüs Kalkanda birikiyor. Çok güzel tavsiye ederim
Maviyesil121212 Sunayaz aldım canım gerçekten hayat kurtarıcı diyebilirim keşke daha önce alsaydım çok teşekkürler