Canım benimde öyle 4 ay 10 günlük oğlum ve fışkırıyor resmen. (Masallah) Ama cidden kötü bir durum. Oğlum kendini 2 dkika memeden çeksin her yer süt oluyor,sanki çeşmeden akıyor. Yani 2 aydan sonra düzelir dediler ama düzelmedi. Çok şükür ki sütümüz var en azından ona dua edelim. Elbet bi gün geçicek.