zeynepbalci Mavisinannesi6064 yok kız kendi adı da var aslında ama diğer isim garip gelmişti o zamanlar şimdi alıştılar mecbur 😄
Premsesanasi MatmazelDeniz benim kayınbabam okudu, o varken hoca çağırmak istemedik hevesi vardır diye, birde hoca şart değil diye biliyorum
Kahveliseker MatmazelDeniz benim babam yani dedesi okudu. Abdest aldi ezan okudu kamet getirdi senin adin mert senin adin mert senin adin mert dedi güzel dualar etti oyle koydu ismini🤗
Giraysmom20 MatmazelDeniz benim babam okudu kulağına ismini, ezan okudu daha sonra üç defa kulağına senin adın yiğit Giray diye fısıldadı, ismini okurken hüngür hüngür ağladı ilk torunun vermiş olduğu sevinçle 😍 aileden birinin okuması bence çok özel bir an
elediyebiri MatmazelDeniz bizde erkek Cocuk olur kulaga ismi. Bebek oldugu yerden alinir besmele okuyarak, sonra Kulagina ismi okunur. Bu olay 3 kere yapilir. Kizima biz böyle yaptik Yani.
Paradiseeeee MatmazelDeniz eşim okudu bi kulaga ezan diğer kulaga kamet okunuyor eşiniz biliyordur bilmiyorsa netten bakıp güzelce abdest alıp okuyabilir
Deletedmom5284 MatmazelDeniz eşim okudu benim eğitimi var hoca olarak ama hoca değil, kuran bilmesi ezanı bilmesi yeterli
Mom120 MatmazelDeniz babasi okudu. Hic tanimadigim bir daha görmeyecegim bir hocaya niye okutayim ki🤷🏻♀️
Mavisinannesi6064 zeynepbalci bnm k.v de bi kere söyledi bnim adımı koyun diye eşim tersledi kızımın adı Aysima oldu ❤️
zeynepbalci Mavisinannesi6064 adıyla yaşasın prenses💮 bizim iş garip benim adım Zeynep Kevser kaynanamın adı da Zeynep kızımıza da Zeynep Umay ismini verdik 😅🥰
Mom120 2719 o kisi ilahiyati okumus ama sindirememis pek. Bunun icin aradiginizda siz onu uygun olan dedesi ya da babasinin okumasidir diyip sizi dogruya yönlendirmeliydi. Oldu olacak youtube dan ezan acip dinletelim Peygamber efendimiz torununa kendi okumustur.