CekirdeksizLimon Kızımda da vardı cocuk cerrahi 3 aylıkken kesti bebekken daha basit oluyor odada tık diye kesiyor anestezi falan vermeden cunku orada sinir olmadigi icin acı falan hissetmiyor. Ama daha buyuk cocuklarda ameliyatla anestezi verilerek yapildigini soylemisti doktorumuz. Oda durmadıkları kıpırdadıkları icin.