Tugcecakir CekirdeksizLimon canım benim kızımdada doktor dil bağı var dedi. Ama emmesi zorluk teşkil etmediği için kestirmege gerek yok dedi
CekirdeksizLimon Tugcecakir Yorumların çoğunda konuşmaya engel yazmışlar tabi doktor daha iyi bilir ama insanında aklında kalır
Angel35 Tugcecakir bizim doktor da aynı şeyi söyledi kızım 3 aylık oldu emmesinde ve kilo alımında sorun olmadığı için doktorumuz kestirmenize gerek yok dedi
Ddddddd01 CekirdeksizLimon 3 aylıkken sünnet esnasında dil bağınida kestiler hiç bi zorluğu yok basit bi işlem
Minikkusunannesi-1 CekirdeksizLimon benm kızımdada vardı doğdugunda 2 aylık falandı çocuk cerrahisi kesti makasla hiç duymadı ağlamadı bile çok basit bi işlem kestir bence ilerde o bağ kalınlaşır zor olur demişti doktor
Ayazege06 CekirdeksizLimon Benim akrabamın kızının doğduğunda fark ettiler kestiydiler konuşmaya da emmeye engel oluyor dil bağı olan çocuklar konusamiyor
Derya71 CekirdeksizLimon benimde varmis dogum yaptigimda buyuk kizimda vardi 😊 kestirmistik doktorumuz kestirmemiz gerwktigini solemisti ilerde sknti yasar diye
CekirdeksizLimon Martannesi12 Bende mutlaka kestiricem sadece acısından korkuyorum yoksa dediğiniz gbi suçluluk hissetmek istemiyorum
Martannesi12 CekirdeksizLimon Sizin ameliyat gerekli mi bilmiyorum ama bizim henüz çok inceyken kesildiğinden kesildikten sonra hemen emzirdim ve 15 dakika içinde oğlum normale döndü . Umarım en acısız en ağrısız şekilde olur , şimdiden geçmiş olsun 🙏🌸
Tugcecakir CekirdeksizLimon yani bende senin postunda okudum konuşmaya engel diye az bir dil bağı var demişti. Benimde aklıma takıldı bu hafta sonu gittiğimde sorucam konuşmaya engelmi diye
CekirdeksizLimon Zeynepugur Doktor dediki çok çirkin bi görüntü olur sen istermiydin öyle görünmek falan. Siz farketmemişsiniz bile acaba abarttımı diye düşünmeye başladım
Minikkusunannesi-1 CekirdeksizLimon hayır çok minik bir kesi atıyor hatta ben başka bişey için gtmiştim dedim dil bağı da var bakıyım dedi bakarken hemen kesti bile
Deletedmom626262 CekirdeksizLimon benim yeğenimde vardı konuşmaya engel dedi peltek olur ilerde dedi hemen kestirdim dilini de çıkaramıyordu
CekirdeksizLimon Deletedmom626262 Kestirenlerden bi türlü detay alamadım 🤦🏻♀️ Anestezi uygulandımı, daha sonrasında süreç ağzında yara var gibi mi devam etti yani rahat yemek yiyebildimi ilk günlerde noolur bari siz aydınlatın ☺️
Martannesi12 CekirdeksizLimon Ben buraya da cevap vereyim . Yukarıda da dediğim gibi çok inceyken kesildiğinden anestezi gerekmedi , herhangi bir ağrı oluşmadı çünkü oğlum huysuzlanmadı . Ağzında da bir yara var gibi değildi .