aybukemom benımde regl ım bıtmıstı bi 15 gun sonra bı kanamam geldı cok yogun degıldı saglık ocagında lan verdım bta 182 mı neydi dusuk deger dedı dsuk yapıyo olabırson hemen hastaneye git dedı gıttım kimyasal gebelikmış bı ıkı gune asırı yogun kanamam oldu yanı boyle olmustu bıde agrım falanda yoktu oyle